15 Haziran 2016 Çarşamba

Bloğum " Türkiye' nin En İyi Yemek Blogları Listesinde "

Merhabalar :))))))


Bugün güne güzel bir haber ile başladım. 
Yemek Kulübüm Türkiye' nin en iyi yemek bloglarını belirlemiş. Y
aklaşık 1200 yemek blogu arasında yapılan araştırma ve inceleme sonucunda bu listede benim bloğum Seldanın Mutfak Defteri' de yer almış. Bloğumda ç
ocuk menüleri, salatalar, tatlılar, atıştırmalıklar, yöresel lezzetler kategorilerine mutlaka bakılması gerekir diye öneride bulunmuşlar. İnanılmaz gurur duydum ve de çok mutlu oldum. Takdir edilmek, beğenilmek ve seçilmiş olmak güzel bir duygu. Her zaman olduğu gibi ilginç tarifler ve yep yeni lezzet denemelerine devam. Yolumuz uzun ve denenecek çok tarif var :)
 
~~ Teşekkürler Yemek Kulübüm ~~


http://yemekkulubum.com/icerik_sayfa/turkiye-nin-en-iyi-yemek-bloglari-listesi











10 yorum:

  1. ÇOK MUTLU OLDUM ELLERİNİZE SAĞLIK TEBRİKLER

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım benim :) Sen bunu zaten fazlasıyla hak ediyorsun. Gönülden tebrik ediyorum. Başarıların daim olsun. Allah yolunu açık etsin. İyi ki varsın.
    Seni çok seven *** BUSE ***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buseciğim canım çok teşekkür ediyorum. Ben de seni çok seviyorum.
      Kocaman sevgiler :)))

      Sil
  3. Tebrik ederim, başarılarınız daim olsun...

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim tatlım.
    Başarıların daim olsun.
    Sevgilerimle…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım arkadaşım.
      Sevgiler İzmir' den kucak dolusu :))))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...