15 Şubat 2021 Pazartesi

Supangle

 Merhabalar herkese,


Bizim evde tatlının her hali çok sevilir. Ben genelde sütlü tatlıları çok severim. Bir çok kez yapmama rağmen hiç fotoğrafını çekmemişim supanglenin. Onu farkedince hem evdekilerin damakları şenlensin hem de benim işim görülsün diye hemen yapıverdim. Sizde sevdikleriniz için hazırlayın inanın hiç dışarıdan hazır tatlı almaya gerek duymuycaksınız. Tadı damağınızda kalacak benden söylemesi 😉 


Sizleri hiç bekletmeden hemen geçiyorum supanglemin tarifine,





Malzemeler :

  • 1 lt süt
  • 1 su bardağı toz şeker 
  • 1 yumurtanın sarısı
  • 2 çorba kaşığı un
  • 2 çorba kaşığı nişasta
  • 50 gr çikolata
  • 3 çorba kaşığı kakao
  • 1 çorba kaşığı tereyağı
  • 1 pk vanilya
  • 1 çimdik tuz
  • İsteğe bağlı kek dilimleri
Yapılışı :

Geniş bir tencerenin içine çikolata ve tereyağı hariç tüm malzemeyi alalım. İyice çırptıktan sonra ocağın üstüne alalım. Karıştırarak koyulaşana kadar pişirelim. En son çikolata ve tereyağını da ekleyip homojen bir kıvam almasını sağlayalım.  Supangleyi biraz soğuması için için ocaktan alalım. Kuplarımıza isteğe bağlı alt kısmına kek dilimleri yerleştirelim ( ben koymadım ) üzerine ılıyan supangleyi paylaştıralım. Üzeri kaymak tutunca istediğiniz gibi süsleyip servis edebilirsiniz. 

Afiyetler Olsun 🥰🙋🏼‍♀️


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...