21 Şubat 2022 Pazartesi

Tavuk Taco

Herkese kocaman bir merhaba 🥰

Pratik tarifleri her zaman çok severim. Hem kısacık bi zamanda hazırlanacak, hem de inanılmaz lezzetli olacak. Tam da bu terimleri fazlasıyla hak eden bi tarifim var sizlere. Tavuk Taco 👌 Tarifimi hazırlarken @tadalezzetleri' nin yumuşacık ve inanılmaz lezzetli olan Tavuk filetosunu kullandım. Tavuk filetonun böyle hazır hemen elimizin altında olması inanılmaz kolaylık sağlıyor. Sizler de deneyin bana hak vereceksiniz. Deneyen herkese şimdiden afiyetler olsun.

Hemen sizleri hiç bekletmeden Tavuk Taco tarifime geçiyorum,







Malzemeler :
  • Tada tavuk fileto
  • Lavaş
  • Atom marul
  • Çeri domates
  • Kornişon turşu
  • Soğan turşusu
  • Jalapeno biberi turşusu
  • Değirmen karabiber
  • Tuz
  • Ketçap
  • Mayonez

Yapılışı : 

Ben tavuk tacoyu hazırlarken bu malzemeleri kullandım. Ama siz içeriği damak tadınıza uygun malzemeler ile değiştirebilirsiniz. Lavaşlarımızdan volovan kalıbının en büyüğünü kullanarak yuvarlak lavaşlar hazırlayalım. Diğer tarafta atom marulu iri olacak şekilde doğrayalım. Kornişon turşumuzu ve çeri domatesimizi de ince dilimler halinde doğrayalım. Lavaşımızı elimize alalım. Tavuk fileto ve diğer tüm malzemeleri lavaşın ortasına istediğimiz miktarda yerleştirelim. Tuz ve değirmen karabiber serpelim. En son ketçap ve mayonez ilavesi ile servis edelim. Veee enfes tavuk tacolarımız artık servise hazır 👌


Afiyetler olsun 🥰💕


   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...