15 Şubat 2017 Çarşamba

Fındık Ezmeli Çıtırlar

Merhabalar,

Milföy her zaman hayat kurtarıcıdır. Evde fındık ezmesi de varsa çay demleninceye kadar bu nefis lezzetleri hazırlayabilirsiniz. Çocuklarınızın da gönül rahatlığı ile yiyebilecekleri bir atıştırmalık. Benim kızım bu fındık ezmeli çıtırlara bayıldı. Bence sizler de en kısa zamanda deneyin ve sevdiklerinize ikram edin.

İşte sizlere fındık ezmeli çıtırların tarifi,







Malzemeler :



Üzeri için, 
  • Pudra şekeri


Yapılışı :

Milföylerimizi buzluktan çıkartalım, çözülmeleri için bekletelim. Çözülen milföylerimizin her bir karesini dörde bölelim. Böylelikle toplam 24 adet küçük milföyümüz olacak. Bir küçük kareyi alıp ortasına yaklaşık bir çay kaşığı fındık ezmesi yerleştirip köşelerinden kapatalım. Yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine alalım. Milföyler bitene kadar aynı işleme devam edelim. Önceden ısıtılmış 180 C fırında üzerleri kızarıncaya kadar pişirelim. İlk sıcaklığı çıkan fındık ezmeli üçgenlerimizi pudra şekeri serpip servis edelim. 

Afiyet Olsun.












4 yorum:

  1. Sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler;)
    www.guzelvekulturlu.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Aramıza hoş geldiniz. Hemen ben de sizi takibe alıyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle :)) Sevgiler,

      Sil
  2. Ben bunun elmalisini yapiyorum oda cok güzel oluyor sosla birlikte. Ellerine saglik

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...