2 Mart 2013 Cumartesi

Tarhanalı Çıtırlar

Herkese merhaba,

Tarhanadan bu kadar lezzetli bir tarif çıkacağını hiç ummazdım.  Bu sene tarhanam görümcemden geldi. Nasıl güzel bir tarhana anlatamam. Görümcemin elinden mi kullandığı malzemelerin organik olmasından mı bilemedim. Bildiğim tek şey tadına doyamadığımız. Bu lezzetli çıtırları da o tarhanayı kullanarak yaptım. Kızım tabağındakilerin hepsini sildi süpürdü. Kısacası biz bu tarife bayıldık. Sizlere de şiddetle tavsiye ediyorum. Evet tarhanalı çıtırların tarifi şöyle,





Malzemeler :

  • 2 adet tavuk göğsü
  • 4 kaşık tarhana
  • 2 çorba kaşığı zeytinyağı
  • 4 renk karabiber
  • Tuz 

Yapılışı :

Tavukları jülyen olarak doğrayalım. Diğer tarafta tarhana, karabiber ve tuzu karıştıralım. Tavuklarımızı tarhanalı karışıma bulayıp zeytinyağında kızartalım. Ve mis gibi çıtır çıtır tavuklarımız servise hazır...

Afiyet Olsun...

   

6 yorum:

  1. Ben yeniliklere hep açığımdır , bu da ilgimi çekti denemem lazım :-) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Neşe Hanım. Mutlaka deneyin derim. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. hımmmm tarhananın bu şekilde kullanılmasına bayıldım eminim çok lezzetli lmuştur yapan eller dert görmesin afiyet şifa olsun ve tabi görümceNİN DE ELLERİNE SAĞLIK..........

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Yıldızcım,
    Tarhana tadını çok severim. Böyle tavukla birleşince müthiş oldu. Tarhanalı farklı tariflerimde var. Onları da paylaşıcam. Güzel sözleriniz için çok ama çok teşekkür ederim. Aramıza hoş geldiniz...Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  5. tarhanın girdiği her şey lezzetli olur ellerine sağlık eminim bu çıtırlarda harikadır
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Müjgan Hanım,
      Çok teşekkür ederim. Gerçekten inanılmaz lezzetli oldu tarhanalı çıtırlar. Denemenizi tavsiye ederim. Sevgilerimle,

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...