25 Mayıs 2021 Salı

Milföy Kruvasan

Merhabalar herkese,


Nasılsınız bakalım :) Yaz iyiden iyiye hissettiriyor kendini. Pandemi dolayısıyla fazla özgür olamasak da sabah pencereyi açtığımda misss gibi çiçek kokuları, kuş sesleri beni inanılmaz mutlu ediyor. Güzel günler yakında inşallah. Bugün sizlere çok pratik bir o kadar da lezzetli bir tarifim var. Milföy hamurunu çok seviyorum. İster tatlı ister tuzlu yapın her tarife çok yakışıyor. Bu sefer milföyden kruvasan yaptım. Tarifimde Seğmen Gıda nın kakaolu fındık ezmesini kullandım inanılmaz lezzetli oldu. Sizler de çayın yanına bir şeyler istediğinizde hemencecik hazırlayabilirsiniz. Umarım dener ve beğenirsiniz. Hemen milföy kruvasan tarifime geçiyorum :)








Malzemeler :

  • Milföy hamuru
  • Seğmen Gıda kakaolu fındık ezmesi


Üzeri için, 

  • Pudra şekeri


Yapılışı:

Milföy hamurumuzu çözülmesi için buzdolabından çıkarıp bekletelim. Ben 4 büyük diktörtgen milföy kullandım. Milföyleri üçgen olacak şekilde keselim. 2 adet üçgenimiz olacak. Üçgenin alt tarafı geniş olacak. Geniş olan tarafa bıçak yardımıyla 1 cm lik bir kesik yapalım. Kakaolu fındık ezmesinden  1 tatlı kaşığı alıp milföyün geniş kısmına yerleştirelim. Kesik olan kısımdan başlayarak dar kısma doğru saralım. Yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine aralıklı olarak dizelim. Milföylerimizin hepsini bu şekilde hazırlayıp önceden ısıtılmış fırında hafif pembeleşinceye kadar pişirelim. Fırından çıkan milföy kruvasanlarımızın ilk sıcaklığı çıkınca üzerlerine pudra şekeri serpip servis edelim.


Afiyetler olsun :))   






    



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...