11 Mart 2013 Pazartesi

Portakallı İrmik Tatlısı

Herkese güzel ve güneşli bir günden merhaba,

Sütlü tatlıları hafif olduğundan her halde biz çok seviyoruz. Hele birde portakallı irmik olursa tadına doyum olmaz. Gerçekten de öyle oldu. Belki bildiğiniz bir tat ama. Bir de benim tarif önerimle deneyin bakalım beğenecek misiniz. Geçelim tarifimize,













Malzemeler :

  • 1 lt süt
  • 1 su bardağı portakallı irmik
  • 1,5 su bardağı toz şeker
  • Portakal kabuğu rendesi
  • 1 çorba kaşığı margarin


Yapılışı :

Derin bir tencerenin içine margarin hariç tüm malzemeyi alalım. Orta hararetli ocakta sürekli karıştırarak pişirelim. Tatlımız göz göz olup kaynamaya başladığında margarini ilave edip 1 - 2 dk. daha pişirelim ve ocağın altını kapatalım. Isıya dayanıklı bir kabı su ile ıslatalım ve tatlımızı kabımıza boşaltalım. En az 2 saat buzdolabında bekletip dilimleyerek servis edelim.

Afiyet Olsun...


Not :
İsterseniz tek kişilik kuplarda da servis edebilirsiniz. Üzerine süsleme olarak çikolata sosu veya kırık fındık kullanabilirsiniz tercih size kalmış...:)


 

8 yorum:

  1. İrmik tatlısını çok severim
    Sunumu görüntüsü harika
    Ellerinize sağlık
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...Gerçekten tadı da çok güzel. Sevgilerimle,

      Sil
  2. Eline sağlık canım irmik tatlısı harika olmuş:))sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Harika bir sunum... Blogunuzu cook begendim... Ellerinize saglik...

    Bana da beklerim

    cupcakekokulumutfak.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar canım,
      Çok teşekkür ederim. Bloğuma hoş geldin sefalar getirdin. Sevgilerimle,

      Sil
  4. Seldacığım selamlar canım öncelikle iyiki beni bulup iyiki tanışmışız yoksa ben bu lezzet diyarından mahrum olacaktım...Çok mutlu oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar canım,
      Sen de benim bloğuma hoş geldin sefalar getirdin. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Çok naziksin. Ben de çok mutlu oldum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimle,

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...