17 Şubat 2014 Pazartesi

İlk Şeker Hamurlu Kurabiye Deneyimim...:))

Herkese merhaba,

Ben yokken umarım her şey yolunda gitmiştir. Ben yoğun bir haftadan sonra yine geldim burdayım. Çok şükür işlerimi alnımın akıyla hallettim. Ve güzel bir haftaya başladık hayırlısıyla. Bu sene hem anneanne de hem de okulda doğum günü yaptık Damla' ya...Bıcırığım çok ama çok mutlu oldu. Damla' nın ısrarı üzerine doğum günü için ilk defa şeker hamuru ile kurabiye hazırladım.Bilemiyorum başarılı olabildim mi ama bence güzel oldular. Aslında en önemlisi de Damla' nın ve okul arkadaşlarının yüzündeki kocaman gülücüklerdi...:)

Kurabiyelerimize bir bakın bakalım nasıl olmuşlar...:))))













Hepinize musmutlu bir hafta diliyorum...Sevgiyle kalın...:))))


















31 yorum:

  1. Çok güzel olmuş kurabiyeler eline,emeğine sağlık .

    YanıtlaSil
  2. benbunları hatıra niyetine defterimin arasına koyarım yaaa süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. ilk deneyimim diyorsun ama süper olmuşlar.ellerine sağlık.bende öğrenmek istiyorummm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Emineciğim. Gerçekten ilk defa yaptım. Sen de dene çok zevkli oluyor...:)

      Sil
  4. Seldacim mukemmel olmuslar. Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  5. Seldacım daha ne olsun mükemmel olmuşlar yaa.Süpersin valla.İlk yapmana rağmen oldukça düzgün ve profesyonelce gözüküyor.ellerine emeklerine sağlık.Nice yıllar tatlı kızına...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuleciğim çok teşekkür ederim. Beğenmene çok sevindim. Evet ilk defa denedim yapabildiysem ne mutlu bana. Şule Teyzesi Damla' da çok teşekkür ediyor...:))
      Sevgiler,

      Sil
  6. Canım Seldacığım,
    İlk kez yapıyor olmana rağmen hem çok muntazam yapmış hemde çok hoş bir renk uyumu yakalamışsın...
    ve gördüğüm kadarıyla epeyce de bir emek harcamışsın...:)
    ama emeklerine değmiş ve her biri birbirinden güzel olmuş benim tatlı arkadaşım...
    söylediğim gibi, senin kötü bişey yapman mümkün değil...:)
    ellerine sağlık...

    kucak dolusu sevgiler sana...;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azracığım benim canım arkadaşım. Beğenmene çok sevindim. Elimden geleni yapmaya çalıştım. Evet kurabiyeleri süslemek bayağı zaman aldı ama olsun kızım için herşeye değer...:)) Güzel sözlerin için çok teşekkürler...Kocaman sevgilerimi gönderiyorum canım....:)))))

      Sil
  7. Gayet başarılı.. Çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  8. insan bunlara kıyıpta yiyemez :) ellerine sağlık ılk olmasına rağmen gayet iyi gözüküyor sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Beğenmene çok sevindim....:))
      Sevgiler,

      Sil
  9. Ellerinize sağlık, çok başarılı

    YanıtlaSil
  10. kullandığınız şeker hamurunu nasıl hazırladınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım şeker hamurunu hazır aldım. Pasta malzemeleri satan mağazalrdan bulabilirsin...:))
      Sevgiler,

      Sil
  11. çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Mutlu yıllar Damla'ya:) Nice güzel, sağlıklı,başarılı,mutlu yılları olsun tüm sevdikleriyle.:) Bu arada kurabiyeler son derece başarılı ellerine ve emeklerine sağlık. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm güzel dileklerin çok teşekkürler...:) Kurabiyeleri beğenmene sevindim. Sevgilerimle,

      Sil
  13. Oncelikle kiziniza saglikli, mutlu, huzurlu nice yaslar diliyorum :) benim ilk seker hamuru deneyimim bekleyince kocaman bir marshmallowa donusen, acilmayan sonu husranla biten bir mutfak macerasi olmustu :( siz ilk denemenizde muntazam kurabiyeler yapmissiniz, ellerinize saglik cok guzel gorunuyorlar:) seker hamurunun tarifini paylasirsaniz cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Bloğuma hoş geldin sefalar getirdin. Kurabiyeleri beğenmene çok sevindim. Canım şeker hamuru kurabiyesinin tarifini veremiyorum uzun uğraşlardan sonra elde edebildim. Ne olur kusura bakma...
      Sevgilerimle,

      Sil
    2. Ben seker hamurunun tarifini ogrenmek istemistim ama hazir seker hamuru kullanmissiniz siz de. yorumlarin hepsini okumamistim. Kurabiyenin tarifine gelince ne kusuru fikri mulkiyet hakkinizdir saygi duyarim ;) :)

      Sil
  14. ilk denemeye rağmen süper olmuşlar ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar,

    İlk deneyiminiz olduğuna emin misiniz süper olmuş bunlar :) Çok zevkle süslenmiş güzel hediyelikler :) Ellerinize sağlık..Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...