17 Aralık 2014 Çarşamba

Orman Meyveli Krem Şantili Kurabiye

Herkese merhaba,

Bugün sizlere çok pratik, bir o kadar da lezzetli bir kurabiye tarifi vereceğim. Hani bazen canınız kurabiye çeker ama çok uğraştırıcı deyip vazgeçersiniz yapmaktan...İşte bu tarif tam öyle zamanlar için. Taze taze mis gibi kokusuyla gerçekten enfes. Bu kurabiyeyi kızım da çok seviyor...:)) Onun için ben de severek yapıyorum.

Eğer siz de sevdiklerinize bu nefis kurabiyelerden hazırlamak isterseniz haydi hep birlikte tarifine bir göz atalım,







Malzemeler :

  • 50 gr tereyağı ( yumuşak olacak )
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 poşet Dr. Oetker orman meyveli krem şanti
  • 1 paket vanilya
  • Aldığı kadar un


Yapılışı :

Tüm malzemeleri geniş bir kabın içine alalım. Unu azar azar  ilave edelim. Hamurun ele yapışmayan kulak memesi kıvamında  olması gerekiyor. Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alıp elimizle şekil verelim. Yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine kurabiyelerimizi dizelim. Şekil vermek için bir çatal yardımıyla kurabiyelerin üzerine bastıralım. 160 C fırında hafif pembeleşene kadar pişirelim. İlk sıcaklığı çıkan kurabiyelerimizin üzerine pudra şekeri serpelim. Ve artık enfes kurabiyelerimiz servise hazır...:)


Afiyetler Olsun.













11 yorum:

  1. Eline sağlık arkadaşım, bak bunda katı yağ az varmış..deneyeceğim..sevmiyorum öyle bir paket yağla yapılan kurabiyeleri..sevgiler yolladım Seldacım..muckk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek hanımcım çok teşekkür ediyorum. Evet az yağlı değişik bir kurabiye oluyor. Beğendiğinize sevindim. Sevgilerimle,

      Sil
  2. Çok kolay e az malzemeli imiş ne güzel !! Teşekürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Edacığım az malzemeli ve pratik bir kurabiye. Tavsiye ederim.
      Sevgiler,

      Sil
  3. Canım benim ellerine sağlık. Ne güzel bir sunum yine böyle bayıldım. Foto bir harika. Kurabiyeler de çok pratik gerçekten. İlk fırsatta deniycem. Çok öpüyorum tatlım seni. Bu arada bloğun kışa hazırlanmış yağan kar, çam ağacı çok hoşuma gitti...:) Gözümden kaçtı sanma sakın. Seni çok ama çoooook seven **** BUSE ****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Busem canım yine güzel yorumunla mutlu ettin beni. Kurabiyeyi tavsiye ederim mutlaka dene canım. Bloğu beğenmene çok sevindim...:)) Çok öptüm seni tatlım...Bende seni çokkkkk seviyorummmm....:)))))))

      Sil
  4. merhaba iadei ziyarete gelmek istedim, iyi ki bulmuşsunuz beni ne kadar tatlı bir blogunuz var bölye bende severek takibe aldım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Bloğuma hoş geldiniz sefalar getirdiniz. Beğendiğinize çok sevindim...:) Güzel paylaşımlarımızda buluşabilmek dileğiyle. Sevgiler...:)))

      Sil
  5. daha bu sabah okul için yaptım harika ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize sağlık Seda hanımcım. Deneyip beğenmenize çok sevindim. Afiyet bal olsun kuzucuklara.Yapmış olduğunuz kurabiyelerin fotoğrafını çekip bana gönderirseniz facebook sayfamda yayınlarım. Sevgilerimle,

      Sil
  6. Cok güzel görünüyor elinize sağlık sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...