8 Şubat 2016 Pazartesi

VISSMATE İle Hijyende Tek Hareket...!

Herkese kocaman bir merhaba,

Geçtiğimz günlerde elime ulaşan VISSMATE Çamaşır suyu' ndan bahsedeceğim bugün sizlere . Beni bilenler bilir çok titizimdir. Hijyen benim için çok önemlidir. VISSMATE çamaşır suyu oldukça koyu kıvamlı. Benim için önemli olan çocuklu evler için kilitli kapak özelliği unutulmamış. Çok keskin kokulu çamaşır sularının aksine evinize 4 farklı kokusu ile tazelik ve ferahlığı taşıyor.  Çiçek bahçesi, çam ormanları, limon gücü ve deniz ferahlığı. Hepsi birbirinden güzel ama benim favorim çiçek bahçesi. Mutfak, banyo ve tüm ev temizliğinde hijyende tek hareket VISSMATE :))

Ürünleri çok başarılı buldum. Sizler de en kısa zamanda hijyende tek hareket VISSMATE ürünleri ile tanışın...:))

Daha detaylı bilgi almak isterseniz VISSMATE' in sitesini ziyaret edebilirsiniz.
















1 yorum:

  1. Bu hafta çok merak ettiğim bu marka ile tanışmayı bende çok merak ediyorum. Biran önce gelsinler ve benim evimde tek harekette vıssmate hiyneni ile tanışsın. Güzel bir paylaşım olmuş, sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...