30 Haziran 2016 Perşembe

Elele'nin Pratik Kek Tarifleri İle Lezzeti Keşfedin :)






Beni bilen bilir, ben şimdi bilmeyenlere anlatıyorum. Evin en küçük kız çocuğu ve el bebek gül bebek yetiştirilmiş olan kişisiyim. Sofra kurma ve kaldırma işleri dışında beni mutfağa pek sokmazlar. Hatta öyle ki mutfakta ne var ne yok hiç haberim yok. Mutfakta yapabildiğim tek aktivite buzdolabının kapağını açmak. Beni hayal edebildiniz mi? Edemediniz değil mi? O halde şimdi anlatacaklarımı lütfen iyi okuyun. Çünkü ben bu halime bakmadan, arkadaşlar arasında yapılan bir gün organizasyonuna katıldım. Bildiğiniz anne usulü olanlardan hem de. Mutfakla olan ilişkim, Alaska ve sıcaklık kelimelerinin birbirleriyle olan uyumunu andırsa da,  gün sırası bana geldiğinde attım kendimi mutfağa. Serde cesaret var, arkadaşlarımı ben ağırlayacağım. Peki, nerden başlamak gerek diye düşünürken internetin nimetlerinden faydalanmak geldi aklıma. Öyle detaylı lezzetler ortaya çıkarmamın pek mümkün olmayacağının farkındaydım. Pratik kek tarifleri yazıp incelemeye başladığımda Elele'nin pratik kek tarifleri  sitesi ile tanıştım. Hatta tanıştığıma çok da memnun oldum.




Sonra,  geriye onlarca güzel görselli tarif içerisinden hangisini yapacağımı ya da yapabileceğimi düşünmek kaldı. Hem görsel şöleni hem de pratik oluşunu dikkate alarak sürpriz pastaları seçtim. Ölçüler oldukça pratik. Hem evde bulunan malzemeler hem de görseli ve hazırlanışını anlatma tekniğini çok beğendim. Ben bile rahatça tarife uyarak yapabildim. Hatta öyle ki unsuz pankek tarifi ile de diyetteki arkadaşlarımı bile sofradan tok kaldırmayı hedefledim.
Sonucu merak ediyorsunuz değil mi? Misafirlerim damaklarında kalan lezzetle mutlu olarak soframdan kalkarken, ailem benim artık büyüdüğüme,  mutfakta daha çok söz sahibi olmama ve zaman geçirmeme karar verdi. Bu başarılı ağırlamanın sırrı olan pratik kek tarifleri sayfasını sevdiklerimle paylaştıktan sonra, artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını fark ettim.
Annemin arkadaş toplantılarında aranan isimler arasındaki yerimi aldım. “ Hani şu senin kızın, geçen gelişimizde yaptığı kek var ya, onun tarifini alabilir miyim? “ cümlesi annemi epey gururlandırdı. Annem de artık kendi tariflerini dolaba kaldırdı. Pratik kek tarifleri ile menüsünü yeniledi. Haydi bir cesaret, siz de başarabilirsiniz.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...